درباره ما

راهنمای خرید و ثبت سفارش

ابتدا در سایت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. کالای مورد نظر خود را از سایت استوک 360 جستجو نمایید. پس از مطالعه ویژگی‌ها، با انتخاب کالا و اضافه کردن آن به سبد خرید، فرم مشخص اطلاعات مورد نیاز جهت ارسال کالا را تکمیل نماید. پس از ثبت سفارش وارد درگاه پرداخت امن شده و اطلاعات مورد نیاز پرداخت را ثبت کرده و پرداخت را انجام دهید. پس از پرداخت سفارش شما در سایت ثبت و پس از آن با روشی مطمئن بسته‌‌بندی شده و در زمان مشخص ارسال می‌شود.

شرایط و ضوابط ثبت، پردازش و ارسال سفارش

استوک 360 همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را به کار می گیرد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی به پایان برسد، حتی پس از ثبت سفارش مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای استوک 360 محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، با هماهنگی واحد فروش محصول دیگری را جایگزین نماید .

نظر به اینکه ممکن است تمام ویژگی‌های ظاهری مانند خط و خش، رنگ دقیق و … در عکس‌های تهیه شده مشخص نباشد، خریدار باید توضیحات بیشتر را در قسمت معرفی کالا مطالعه نماید و در صورت لزوم به عکس‌های بیشتر با واحد فروش تماس بگیرد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را به طور کامل و با اطلاعات صحیح تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره های تماس، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشند، استو‌ک 360 جهت کسب اطمینان از قطعیت ثبت سفارش می ‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا و…، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

امکان پرداخت در محل دریافت کالا ، برای ثبت سفارش‌ها وجود ندارد. درصورت نیاز خریدار میتواند به دفتر مرکزی استوک 360 مراجعه و خرید خود را در دفتر شرکت تکمیل و پرداخت نماید. درصورت تمایل به این کار، امکان رزرو کالا ممکن نیست.

مشتریان گرامی میتوانند در هنگام ثبت سفارش برای کالای مورد نظر خود به مدت سه ماه گارانتی تهیه کنند. هزینه گارانتی پارسان 2 درصد و گارانتی آروند 2/5 درصد هزینه کالا میباشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون مترو، خیابان و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل دقیق و قابل استناد باشد.

افزودن کالا به سبدخرید به معنی ثبت نهایی سفارش و رزرو کالای مورد نظر نمی باشد و در رابطه با کالای مورد نظر، هیچ گونه حقی برای مشتریان ایجاد نخواهد شد. بنابراین توجه نمایید که تا پیش از ثبت نهایی سفارش، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت آن، بر روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به خریدارانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌شود که در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با مواردی مانند اتمام موجودی یا تغییر قیمت کالاها مواجه نشوند.

کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات ثبت شده هنگام ثبت سفارش (مانند کدملی)، مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، استوک 360 مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود.

استوک 360 مجاز است در هر زمان و بدون اطلاع قبلی، نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام نموده و فروش خود را متوقف کند و تنها سفارش ‌‏های ثبت شده قبل از توقف فروش، پردازش و ارسال می‌‏شوند، حق قطع فروش کلی و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای استوک 360 محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت استوک 360، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای استو‌ک 360 محفوظ است. استو‌ک 360 در اسرع وقت، وجوه دریافتی را طی 24 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید.درصورتی که خریدار بنا به دلایل فنی کالای خریداری شده را عودت نماید، مبلغ عودت داده شده به ایشان برابر با مبلغ پرداختی میباشد. اگر خریدار در زمان خرید از کد تخفیف استفاده کرده باشد، کد تخفیف باطل شده و امکان استفاده مجدد از آن نمیباشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

استوک 360 همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، محل تحویل  کالا درب شرکت میباشد، لذا بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به مشتری بر عهده شرکت حمل و نقل است.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش استوک 360 اطلاع داده شود.

مرجوع کردن کالا

در صورتی که خریدار پس از ارسال کالا، بنا به دلیلی نیاز به عودت کالا داشته باشد، لازم است به شرایط مورد قبول گروه استوک 360 جهت استرداد محصول دقت نماید.

– تمام کالاهای فروخته شده پیش از ارسال از نظر سلامت سخت افزاری و نرم افزاری تست می شوند، اما این امکان نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که تا 7 روز به تست سلامت دستگاه بپردازند. عودت کالا در این زمان مشروط به مشکلاتی مانند مغایرت دستگاه با اطلاعات ثبت شده، مشکلات سخت‌افزار  و … میباشد و صرفا به دلیل انصراف از خرید امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد.  در صورت بروز مشکل ابتدا با شماره تلفن موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. پس از بررسی کارشناسان و امکان تعمیر دستگاه، اقدام به ارسال کالا بفرمایید. در صورت قابلیت تعمیر، دستگاه پس از عیب‌یابی و رفع مشکل خدمت کاربران ارسال می گردد؛ اما در صورت باقی ماندن مشکل، دستگاه مرجوع شده و با یک دستگاه سالم از همان نوع جایگزین می گردد؛ در صورتی که موجودی دستگاه مذکور به پایان رسیده باشد، دستگاه دیگری با پرداخت/بازگردانی مابه ‌تفاوت قیمت دستگاه، خدمت مشتریان محترم ارسال خواهد شد. اما در صورتی که دقیقا همان مدل دستگاه مد نظر کاربر باشد و موجودی آن به اتمام رسیده باشد، امکان بازگردانی وجه وجود دارد و عینا مبلغ فاکتور خرید شده عودت داده خواهد شد.

هرگونه مخدوش شدن هولوگرام برابر با خارج شدن دستگاه از گارانتی میباشد.

کد تخفیف خرید یک بار مصرف است و در صورت بازگشت کالا تنها وجه پرداختی شما قابل بازگردانی خواهد بود .

شرایط و قوانین گارانتی کالا

اگر دستگاه در طول ضمانت دچار مشکلات سخت افزاری طبق استاندارد کارخانه سازنده گردد، در صورتی که در مدت سه ماه مشکل مرتفع نشود با دستگاه دیگری (بدون لوازم جانبی) پس از کسر استهلاک ماهانه 2% مدت زمان استفاده توسط مشتری تعویض خواهد شد. در صورت موجود نبودن دستگاه در انبار شرکت، دستگاه با مدل مشابه با توافق خریدار تعویض می‌شود یا عودت وجه می‌گردد. لازم به ذکر است سقف تعهد مالی شرکت قیمت مندرج در برگ خرید است.

بروز هرگونه عیوب فنی و ظاهری که در اثر ضربه، شکستگی، ریختن مایعات، نوسانات برق و هرگونه تعمیر توسط افراد غیر مجاز ایجاد شده باشد، دستگاه از تعهد شرکت خارج می نماید، تشخیص بر عهده کارشناسان شرکت خواهد بود.

مشکلات نرم افزاری در تعهد شرکت نمی باشد.

استفاده از هرگونه لوازم جانبی غیر استاندارد که باعث سوءعملکرد دستگاه شود، دستگاه را از ضمانت گارانتی خارج می سازد.

لوازم جانبی داخل جعبه از قبیل هندزفری، شارژر، آداپتور، قلم، کیبورد جانبی و … در تعهد گارانتی نیست.

در صورت بروز مشکل برای دستگاه، شرکت گارانتی مسئولیتی نسبت به اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت.

در صورت مخدوش بودن هولوگرام یا عدم تطابق شماره سریال دستگاه با سریال مندرج در برگه گارانتی، دستگاه از تعهد شرکت خارج است.

فعال بودن اکانت‌های (bios pass,apple acount,google acount, find my iphone ,family pass code) بر روی دستگاه هنگام تحویل به مرکز خدمات، دستگاه را از تعهد شرکت خارج می سازد. (فعال بودن اکانت به منزله ی احراز هویت صاحب دستگاه بوده و در زمان دریافت خدمات،صاحب دستگاه می بایست، برای دریافت خدمات این سرویس ها را حذف نماید.)
در صورت تعویض کلی دستگاه، مدت زمان باقی مانده از دوره ضمانت دستگاه معیوب به دستگاه جدید منتقل خواهد شد.

پیش از تحویل دستگاه به مراکز رسیدگی، رمز عبور خود را حذف نموده یا به واحد پشتیبانی اطلاع دهید. در غیر این صورت تعمیرکار مجبور به تغییر تنظیمات قبلی خواهد شد؛ در این مرحله نیز در صورت پاک شدن اطلاعات شخصی و کاری، شرکت هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

پیش از تحویل دستگاه، تمام لوازم جانبی را از دستگاه جدا کرده و صرفا به ارسال سیستم کامپیوتری مبادرت ورزید. شرکت در قبال نگهداری از موارد سخت افزاری غیر مرتبط هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

گارانتی به دیسک‌های بازی تعلق نمیگیرد.

ارائه برگه گارانتی جهت استفاده از خدمات پس از فروش الزامیست.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

استوک360 به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

استوک360 متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت استوک360، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی stock360.ir است. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

رعایت قوانین

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌ها منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.